Wij zijn communicatieadviseurs, online marketeers, verhalenvertellers, creative creators en meer. Wij brengen verhalen van organisaties met een missie tot leven. Wij zijn social communicators.

De organisaties waar we mee samenwerken definiëren ons. We zijn hier om samen een verschil te maken. De organisatie die strijdt voor gelijke rechten, het bedrijf dat werkt aan diversificatie van medewerkers, en voor alle andere organisaties die een meer inclusieve wereld willen creëren waar gelijke rechten voor iedereen gelden.

Inclusie is een onderwerp dat ons aan het hart ligt. Wij zijn zeer gepassioneerd over het werken met mensen, voor mensen. Daarom helpen we anderen om hun doelgroep te online bereiken met hun verhaal.

Blueyse werkt al samen met verschillende organisaties die zich hiervoor inzetten. Zoals Global Compact Network Nederland, het lokale netwerk van het grootste duurzaamheidsinitiatief United Nations Global Compact voor bedrijven, en ftrprf, een internationaal managementadviesbureau dat organisaties helpt om de wereld van morgen beter te maken dan vandaag.

Blueyse gelooft dat bedrijven en organisaties een belangrijke rol spelen in de weg naar een betere wereld en het behalen van de Sustainable Development Goals. Wij zetten ons vooral in voor SDG 5: Gender gelijkheid, SDG10: Ongelijkheid verminderen. En omdat we het niet alleen kunnen doen, zijn we lid van de United Nations Global Compact.

United Nations Global Compact is wereldwijd het grootste corporate duurzaamheidsinitiatief.  13.000+ organisaties zijn lid. Het netwerk bestaat diverse lokale netwerken, waaronder het Nederlandse netwerk van UN Global Compact.

Bekijk de onderstaande video’s om kennis te maken met UN Global Compact en het lokale netwerk, Global Compact Netwerk Nederland

Naast het netwerk van UN Global Compact, zetten we ons actief in voor Hivos. Hivos werkt wereldwijd aan een gelijke en inclusieve samenleving. In Nederland zijn ze actief op het gebied van vrouwenrechten, met de campagne ‘She got the power‘, en voor gelijke rechten en kansen voor LHBT’s, met de campagne ‘Free to be me‘.